Oldalak

2011. május 20., péntek

A kezdet

Kedves Olvasó!

Ha ezt az üzenetet olvasod, akkor ez azt jelenti, hogy hosszas megfontolás után végül elhatároztam magam, és létrehoztam egy önálló felületet, ahol megtekinthetőek az írásaim. Már jó ideje írogatok mindenfélét, és eddig is közzétettem őket, de mindig más, írókat tömörítő oldalakon. Ez a kis blog arra szolgál, hogy végre egy helyen össze tudjam gyűjteni minden művemet, hogy az érdeklődők egy igényes és egységes oldalon megtaláljanak mindent.

Írok regényeket is, de ezek külön-külön blogokban fognak megjelenni, amiknek a linkjeit a "Műveim" című oldalon majd szintén feltüntetem.

Remélem,  találsz majd kedvedre való olvasmányokat! A véleményedet szívesen meghallgatom. :)

WildWorld

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudom hogyan, de erre tévedtem és gondoltam nyomot hagyok ;) Szívesen kirakom a blogodat, ha szeretnéd, és ha persze kirakod az én oldalam is ;)Amúgy nagyon szép a blogod!
    Üdv.: Daniella
    /Engel (www.engelvilaga.lapunk.hu)/

    VálaszTörlés
  2. Semmiképp sem bánom, hogy erre jártál. :) Kirakom az oldaladat, és örülök, ha máskor is benéznél (kerülnek fel majd olyan írások is, amiket az ATK-n nem publikáltam)!

    VálaszTörlés